Turning Torso och Öresundsbron.

13Dec09

Vilken bra titel jag fick till i dag, och titelen är bara början, bilderna är än bättre. Det fick bli en kort runda i dag, snön hängde i luften och det var isande kallt vid havet, och givetvis var det grått.

Turning Torso

Turning Torso

Jag vet att jag tidigare krävt att man ska riva byggnaden, och lik förbannat kan jag inte undvika att plåta byggnaden. VARFÖR?!?

Öresundsbron

Öresundsbron

Ovanstående bild på Öresundsbron är troligen en av de första bilderna där jag medvetet plåtar just öresundsbron som objekt. Jag föll direkt för hur ljuset tittar fram under bron.

Panoramabild, klicka för högre upplösning.

Panoramabild, klicka för högre upplösning.

Och om Rei läser detta så har inte min kamrea heller rostat, det är bara jag som har rostat😉

//Fredrik



No Responses Yet to “Turning Torso och Öresundsbron.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

