SNÖKAOS I LUND.

15Dec09

I dag var det SNÖKAOS i Lund (japp, storabokstäver, fetstil och kursivt), precis det som löpsedlarna hade varnat oss för med STORA BOKSTÄVER. Givetvis var jag ute för att rapportera i bästa expressen stil. Här är mina bilder från dagens dramatik.

Trafiken står stilla...

Trafiken står stilla...

Mobilnätet strejkar...

Mobilnätet strejkar...

Torghandelen stannar av....

Torghandelen stannar av....

Ingen köper julgranar....

Ingen köper julgranar....

Folk får vänta på bussen...

Folk får vänta på bussen...

Jag vill även påpeka att detta hämska drabbad många oskyldiga i säkert 15 – 20 minuter.

//Fredrik



7 Responses to “SNÖKAOS I LUND.”

  1. Hehe, så du var ute med kameran i snöovädret. Härligt att du tar dig ut och plåtar i ur och skur. Jag däremot är rätt bekväm av mig.🙂

    /Rei

  2. Skicka ett SMS om du ska ut och plåta, jag hänger på. Har du sett uppföljaren på detta inlägget “SNÖKAOS I ARLÖV”… Jag siktar in mig på att få jobba som löpsedelförfattare.🙂

    //Fredrik


  1. 1 SNÖKAOS I ARLÖV « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)
  2. 2 Gatufoto i julrusningen. « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

