SNÖKAOS I ARLÖV

17Dec09

Okej, något mindre överdrift än “SNÖKAOS I LUND” inlägget, men fortfarande inget kaos. Vem vet, kanske kommer det en blogg i morgon om “SNÖKAOS I MALMÖ” också. Vi får väl se om snön ligger kvar så länge (hoppas inte förmycket). När snöande hade lugnat ner sig begav jag mig ut för att kolla läget, så här var läget.

Natti nu ska jag sova så jag kan gå ut och ta fler bra coola bilder så fort det blir ljust… om snön är kvar då…

//Fredrik



3 Responses to “SNÖKAOS I ARLÖV”

  1. Jag har just lagt upp en sida som lämpar sig bra när man “snöar in” på kollektivtrafiken. På http://www.sentilljobbet.nu kan man dela med sig av förseningar till andra medresenärer för när det väl är dags att fylla i resegarantilappen och få tillbaka pengar är det ju inte alltid man minns hur sen man blev…


  1. 1 Vitbalans och snö. « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

