Vintrigt Skåneland.

17Dec09

Jag hade ju helt andra planer inför dagen, men snö och hyfsat bra solsken går före alla andra planer. Det fick bli lite lek med snötexturer. Jag valde att jobba med vidvinkel i stället för normal eller macro.

Ligger snön kvar får ni kanske fler bilder i morgon eller under helgen.

//Fredrik



6 Responses to “Vintrigt Skåneland.”

  1. … gillar, spännande mönster och former.

  2. Trevliga bilder🙂

  3. Morrn. Åh vad läckert du fångat snön. Ser verkligen hur det blåst nere hos dig. Vi har också mängder med vitt puder ute nu. I går morse fick jag knappt upp ytterdörren😉. I dag har jag ledig dag och solen lyser så……………..japp det blir fotosafari i minusgrader. Du är en riktigt duktig fotograf och tolkar bilder underbart. Därför tycker jag du ska delta i nästa års 365 utmaning. Kolla in länken jag skickar med. Ha en fin helg. Cyberhälsningar från huvudstaden.

    http://365foto2010.wordpress.com/


  1. 1 Snödrivor i Skåne. « North and South Photoblog

Leave a Reply

