Forsätter att “förstöra” mina bilder.

23Dec09

Jag gillade High Key stuket på gårdagens bild av slottet i Alnarp så jag fortsätter att leka med konceptet, i dag med två bilder på Kronetorpsmölla.

Bilderna borde nog ses mot svart bakgrund, det enda jag har gjort är skruvat upp kontrast och skärpa till max i kameran och sedan överexponerat lite mer än två steg. Sedan minimal redigering i Gimp.

//Fredrik



One Response to “Forsätter att “förstöra” mina bilder.”


  1. 1 Kronetorp – Hightkey. « North and South Photoblog

Leave a Reply

