Västrahamnen by night.

30Dec09

Efter 2 månaders planering var det äntligen dags…

Okej sanningen är att jag och Rei har pratat hela november och december om att plåta lite i västrahamnen någon kväll, problemet är att det har mest varit grått och regnigt. Men i går var det hyfsat fint väder, någon minusgrad men vindstilla och viktigast av allt, vi hade tid båda två.

Jag plåtade blandat med mitt 10-20mm och mitt 50mm, men skulle nog ha sattsat på att använda 28-70mm i stället ( ett fast 35mm hade annars varit mer rätt ). Det kom upp några bilder igår (här om du missade dom). Jag har fler bilder, men de är en historia för sig själv så de kommer senare.

//Fredrik



2 Responses to “Västrahamnen by night.”

  1. Att ge mig ut i kvällningen har jag tänkt såååå många gånger, men ack vad soffan drar😉. Fint att ni kom ut för det blev superfina bilder. Vill önska dig ett gott slut på 2009 och ett fint 2010. Hälsningar från huvudstaden.

    • Jag hade velat vara ute och plåta den urbana miljön oftare i mörker (vintern är ju bra för det), men man vill ju gärna ha sällskap när man besöker ensliga mörka platser.

      Gott nytt år på dig.

      //Fredrik


Leave a Reply

