Dagens vinterbilder (100204)

04Feb10

Solen tittade fram en liten stund i förmiddags, och givetvis missade jag den chansen att få lite vinterbilder i solskenet. I dag blev det inte riktigt min vanliga runda, man måste ju testa något nytt i bland. I dag får ni se en ganska blandad pott med landskapsbilder.

Hikey landskap

Hikey landskap

Kaos eller?

Kaos eller?

Vinterståndare.

Vinterståndare.

Ensamt träd.

Ensamt träd.

Jag gjorde en egen tolkning av det klassiska motivet med ett ensamt träd på ett fält. Ska jag vara helt ärlig så gjorde jag ett par olika versioner, men ni får bara se en i dag (fast en liknande finns på N&S).

Har ni inte varit inne på Fotobloggen Nord&Syd och röstat på 2009 års bästa bild så gör det så fort som möjligt.

//Fredrik



One Response to “Dagens vinterbilder (100204)”


  1. 1 Ensamt vinterträd. « North and South Photoblog

Leave a Reply

