Vår eller vinter i Alnarpsparken

06Mar10

Strålande solsken och nollgradigt, snön ligger kvar bitvis och vårblommorna har börjat kämpa sig fram lite här och var. Det märktes i parken att det var fint väder, det var massvis med folk, hundar och fotografer ute. Det var så mycket fotografer ute i parken i dag att jag till och med pratade med en, det är alltid kul att utbyta erfarenheter med likasinnade.

Motljus

Motljus

Livsnjutare.

Livsnjutare.

Snödropparna (50mm)

Snödropparna (50mm)

Snödroppe (105mm macro)

Snödroppe (105mm macro)

Knopp

Knopp

Snödroppe

Snödroppe

Så var min dag, det finns en bonus bild på fotobloggen North & South.

//Fredrik



4 Responses to “Vår eller vinter i Alnarpsparken”

  1. Hej och tack för pratstunden i Alnarpsparken idag.
    Trevlig blogg du har här med många jättefina bilder. Jag lägger till mej som följare av din blogg, så jag återkommer absolut igen.
    Snödropparna har du fångat så fint
    Jag SKA absolut inhandla mej ett macro!!!

    Ha det gott!

    • Jag kollade lite i din blogg, du skulle tjäna en heldel på att lägga dig på marken när du plåtar blommor som växer lågt.

  2. Tack för tipset! Suger åt mej av all lärdom, är ju nybörjare ännu.

    • Bara på det, jag kollar din blogg igen och ser om du blivit bättre. Det roliga med att vara nybörjare är att man fort blir bättre.

      //Fredrik


Leave a Reply

