Sicket äventyr…

07Mar10

I dag har jag varit ute på äventyr inne i Malmö city, eftersom jag är ganska trött och seg nu så håller jag berättelsen kort. Tanken var att vi (4 glada fotografer) skulle gatufota i Malmö, men den ena i sällskapet kände någon som var med och arrangerade ett “event” för gymnsaieundomar. Ett telefonsamtal senare så var vi inbjudna att plåta en massa utklädda kids. Jag lovade att hålla det kort så här kommer några av bilderna.

America...

America...

Utklädda? Till vad?

Utklädda? Till vad?

Diskussion...

Diskussion...

Whiteboarden.

Whiteboarden.

Uppställning för gruppfoto.

Uppställning för gruppfoto.

Gruppfoto.

Gruppfoto.

Jag är tacksam för att mitt 10-20 objektiv fick följa med, utan det hade jag inte kunnat ta bra gruppfoto. Vad lärde jag mig då utav detta? Jo att man alltid ska ha med alla fotoprylar, även när man planerar gatufoto. Det slår lätt fel och blir “studiofoto”.

//Fredrik



No Responses Yet to “Sicket äventyr…”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

