Våren fortsätter.

15Mar10

Våren fortsätter att göra sig påmind, cyklade in till Lund i dag för att köpa nytt bakdäck till min cykel. Denna gången var däcket inte lika slitet som senast jag bytade däck (tur är det). Däcken jag använder är Continentals Contact (28×1,6) jag har kört med det gamla däcket i princip dagligen under nästan 2 år helt utan punktering. Däcken har förvisso punkterings garanti som innebär att jag får nya däck (och slang) om jag skulle få punktering. Men jag vill inte ha nya däck och ny slang, med andra ord så vill jag inte ha punktering. Nu är det bara några småsaker till att fixa på hojen, sen kan det bli vår på riktigt.

Malmö ett år sedan...

Malmö ett år sedan...

Peronen på bilden har inte med blogginlägget att göra, inte ens bilden har med blogginlägget att göra. Det är inte ens rätt stad. Så varför har jag bilden här då?

//Fredrik



No Responses Yet to “Våren fortsätter.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

