Lite mer vitsippor.

23Apr10

Det blev en kort runda i Alnarp i eftermiddag, jag började med att plåta lite vitsippor. Jag behövde inte leta efter lämpliga vitsippor precis.

Vitsippa.

Vitsippa.

Lite softad vitsippa.

Lite softad vitsippa.

Tyvärr började det blåsa ordentligt när jag gick ut för att kolla gullvivorna som jag plåtade förra året några enstaka är uppe, så jag får kolla i slutet av veckan.

//Fredrik



4 Responses to “Lite mer vitsippor.”

  1. 1 Janne

    Fantastiskt!, jag var också där…
    MVH
    Janne

  2. 3 Janne

    Har du fått post?
    Janne


Leave a Reply

