Avgränsande.

29Apr10

Ni får fundera själv…

//Fredrik



6 Responses to “Avgränsande.”

  1. 1 Janne

    Beautiful!
    And I know where it is! I hope. So, you were there today, at Alnarp and Kalina river ? I’ll hunt moonlight
    tonight. If there is any..
    How can I find your email address? Those that I have doesn´t work!

    Janne

    • Inte riktigt “Kalinan river” utan “Unnamed ditch at Alnarp”. Bilden togs i går, men passade inte in bland de bilderna. Månljus i kväll, jag vet inte vilken tid månen tittar fram i kväll. Min e-post är fpersson.se@gmail.com

      //Fredrik

  2. 3 Janne

    Jag börjar älska de två bilderna
    MVH
    Janne

  3. 4 Janne

    Har du sett bilder från igår? “Set: Looking for Frederick”
    Jag fick inte svar ifrån dig igår?
    Svara gärna via ordinarie adress.
    Janne

    • Jodå såg bilderna, min gmail är min ordinarie adress. Jag hade för många adresser och håller på att försöka minimera antalet till EN. Ska kommentera dina bilder under dagen.

      //Fredrik

    • Har du fått svar i från mig på något av dina mail?

      //Fredrik


Leave a Reply

