Gnistorna vs Nässjö

29Apr10

Igår var det sässongs premiär på Malmö Motorstadio när Gnistorna mötte Nässjö. Det slutade ju med guld fest i höstas så i år har Gnistorna mycket att leva upp till. I går blev det mycket depåbilder för min del, det var ganska mörkt och trist väder, men nästa match blir det bättre.

I år finns mitt arkiv med mina övriga speedwaybilder på flickr. Jag har även skapa en flickr grupp för svensk speedway, där alla som plåtar speedway kan lägga upp sina bilder. Jag har valt att begrännsa antalet dagliga upp laddningar till 8 bilder per medlem. Se Svensk Speedway för mer info.

Läs mer om matchen på skanskan.se.

//Fredrik



No Responses Yet to “Gnistorna vs Nässjö”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

