Dalby med vidvinkel…

04May10

I dag bar det av till Dalby i jakt på backsippor (se mitt tidigare inlägg). Transport medel var cykel, dit var inga problem, men när jag skulle hem hade det börjat blåsa upp. Och mitt mellan Dalby och Lund kommer en ös skur. Motvind och kallt jävla regn är inte kul. Det blev väääääldigt många vidvinkelbilder i dag.

Vita fluffiga moln.

Vita fluffiga moln.

Lite björkar.

Lite björkar.

Vitsippor.

Vitsippor.

Gläntan.

Gläntan.

Vitsippan.

Vitsippan.

Jag har ett problem som jag nog måste söka hjälp för, jag misbrukar Sigma 10-20mm. Jag har försökt googla efter någon hjälp grupp men hittar bara flickr gruppen “Sigma 10-20” och de lär inte vilja hjälpa mig att sluta använda objektivet. har ni inte fått nog av er dagliga 10-20 fix kan ni kolla North & South.

//Fredrik



No Responses Yet to “Dalby med vidvinkel…”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

