Bara Alnarp igen.

10May10

Det ryckte och slet i varenda muskel i kroppen i dag, jag vara bara tvungen att sticka ut en runda till Alnarp och rasta kameran. Konstigt nog mulnade det på så fort jag kom fram… Och lättade upp när jag stack hem.

Grönt.

Grönt.

Fortfarande Alnarp?

Fortfarande Alnarp?

Dammen.

Dammen.

Det blev även en heldel bilder på gullvivorna, men de kändes så trista i kväll. Sedan lovade jag ju tidigare att fortsätta och flirta med kubismen, och löften måste man hålla, eller?

Gullviva.

Gullviva.

Det var allt för denna gången.

//Fredrik



2 Responses to “Bara Alnarp igen.”

  1. 1 Janne

    Jag älskar din interpretation av vår del av Världen. Fantastiska bilder


  1. 1 Wordpress censurerar mig? « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

