Min Padawan.

14Jul10

Var för en tid sedan ute i skogen och plåtade med min lille padawan. Tyvärr blev det mer roliga bilder på fotograf-padawnen än på naturen som ändå bara erbjöd tort gräs som motiv. Jag funderade långt och länge på om jag skulle publicera dessa bilderna, men här kommer de.

Härmapa.

Härmapa.

Upplättningsblixt.

Upplättningsblixt.

Kreativt arbete pågår...

Kreativt arbete pågår...

Det är ju lika bra han lär sig använda en riktig kamera på en gång så han kan hänga med mäster ut fler gånger.

//Fredrik



No Responses Yet to “Min Padawan.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

