Desperat?

23Jul10

Näe bilden är inte “photoshopad”, men jag satt och lekte med crossprocessing i Gimp och det ena ledde till det andra. Jag är inget jätte stort fan av bildsabotage, men har den senaste tiden börjat softa mina bilder en del (jag vet att jag borde köpa filter i stället). Men i bland är det skoj att leka runt lite med Gimp. På många sätt har jag lättare att acceptera en hårt överdriven redigering än bara desperata försök att rädda en dålig bild. Vad anser ni?

//Fredrik



No Responses Yet to “Desperat?”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

