Knattespeedway i Malmö

29Jul10

Jag skrev lite om besöket av danska speedwayknattar under gårdagens match mellan Gnistorna och Ikaros Smederna, i dag var jag och Mats på plats för att se och plåta när knattarna körde. Må vara att de bara är 6-7år gamla men det var inget fegkörande.

Fight...

Fight...

Det ser ut som om jag får gå i från principen med max 5 bilder i ett inlägg i dag och bjuda på ett minigalleri. Det roliga med att plåta träning var att jag kunde jobba mer med vidvinkel och låga kameravinklar än vad jag kan under Div 1 matcherna.

//Fredrik



No Responses Yet to “Knattespeedway i Malmö”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

