Speedway – Gnistorna vs Ikaros

29Jul10

Gnistorna och Ikaros bjöd på en hård och spännande match i går, det var jämt ända in i det sista heatet men tillslut vann Malmö med 51-47. I går blev det ovanligt lite depåbilder för min del och jag snålade på actionbilderna också på något sätt känns det som om man inte kommer längre med speedwaybilderna just nu. Man gör samma bilder om och om igen.

Den obligatoriska meckbilden.

Den obligatoriska meckbilden.

Lite speedway.

Lite speedway.

Min första bakhjulsbild.

Min första bakhjulsbild.

I väntan på start.

I väntan på start.

Gnistorn tillsammans med ett Danskt knattelag.

Gnistorn tillsammans med ett Danskt knattelag.

På plats fanns förutom de tävlande lagen ett knattelag med 6-10 åringar  från Danmark, de var helt klart festliga att se på. Jag ska se om det blir fler bilder på dom under dagen. Man kan även läsa om matchen i skånskan.

//Fredrik



No Responses Yet to “Speedway – Gnistorna vs Ikaros”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

