Några träd.

12Aug10
Träd.

Träd.

Tog och drog bort till Lomma strand och gick lite längst stranden i hopp om att hitta något att plåta i det grå vädret. Jag lekte lite med sanddynerna och tog en massa bilder på sanden, vegetationen och formerna men när jag sedan kom hem kändes bilderna tråkiga. Jag får ta en ny promenad när det är mer spännande ljus i området och se om jag kan få några mer intressanta bilder. Rundan var inte helt bortkastad tid, det blev även lite bilder på de sista “fornlämningarna” av campingplatsen.

Förlåt, jag vet inte varför allt måste vara sepia.

Förlåt, jag vet inte varför allt måste vara sepia.

//Fredrik



One Response to “Några träd.”


  1. 1 Lite arkiv bilder « Fredriks blogg om allt möjligt (och lite till)

Leave a Reply

