Himmel

30Aug10

Jag cyklade in en runda till Malmö i hopp om att hitta något spännande att plåta. Jag ställde cykeln, låste fast den med några några kedjor och kättingar (det är ju Malmö vi pratar om). Värmde upp med ett varv i kungsparken/slottsparken (näe jag joggade inte…), men jag är ingen stor vän av sensommargrönskan i parken, ni vet den där hemska mörkgröna nyansen som alla träd och buskar har nu. Jag får helt enkelt inte rätt på den grågröna nyansen.

//Fredrik



No Responses Yet to “Himmel”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

