Här skulle många titlar passa.

19Sep10

Eftersom alla andra kommer blogga om valet på ett eller annat sätt, så är det lika bra att jag följer strömmen och också ger mig in i det politiskabloggandet. Jag tänker inte ge mig in och tala om för er vilket parti ni ska rösta på, för det spelar ingen roll då vi sedan länge har övergett flerpartissystemet och ersatt med “dom goda” och “dom onda”.

Jag avslutar med att citera 59 Times The Pain, sen är min karriär som politkbloggare över.

Telling lies. Making promises that the can´t keep. Left and right they´re all same to me. Lost the fait in the people that are here to lead us. One way or another they always seem to let me down.

//Fredrik



No Responses Yet to “Här skulle många titlar passa.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

