Google adds?

19Oct10

Jag skulle låna pappas dator 10 minuter och råkade se att min blogg är försedd med google adds, jag har noterat det tidigare på just pappas dator (och hans inloggningskonto), men inte från andra inloggningskonto på samma dator eller på någon annan dator. Lite skumt det där, jag klickade runt lite bland mina inlägg och såg att det fanns en massa google adds över allt. Okej tänkte jag och kollade på fotobloggen Nord&Syd också, samma sak där. Brukar ni få en massa irriterande google adds när ni besöker min blogg?

Google add från N&S.

Google add från N&S.

Google add från denna bloggen.

Google add från denna bloggen.

Jag vet att wordpress i sitt avtal nämner något om annonser, men att det ska vara sällsynt. Själv har jag bara noterat det för pappa.

//Fredrik



No Responses Yet to “Google adds?”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

