Bildmontage.

25Oct10

 

Kan nån....

Kan nån....

 

Jag satt och lekte lite i förmiddags med ett bildmontage, meningen var jag skulle ta en trevlig bild på kameran. Nu förväntar jag mig att kameratillverkaren som tack för gratisreklamen här in min blogg är snälla och skickar mig ca 25-30 olika objektiv.

//Fredrik



6 Responses to “Bildmontage.”

  1. 1 Janne

    Jag har just snackat med Canon !!!
    Gluggar är på väg…hahaha

    Masterclass “Oktober”-bilder som vanligt!!

    Hej kompis !,
    Vi har bromsat lite, du och jag, med vår serie “looking for..” ???

    MVH
    Janne

    • Lite har det kommit av sig av olika anledningar, men nu är det fullmåne och vi behöver bara en stjärnklar kväll. Nu blir det ju mörkt ganska tidigt dessutom.

      //Fredrik

  2. Din nygamla 40D ser mognare ut nu när du har ett batterigrepp till den.🙂 Trevlig polyptyk!🙂

    • Det är den “gammel-gamla” som fick batterigreppet för att se “tuff ut” på bild och med cokin motljusskydden på ser det ut som en riktig värsting.

      //Fredrik

  3. Mm, jag undrar om det var brist på löv ute inför tagningen av den bild med kameragrejorna?🙂


Leave a Reply

