Avslaget i Malmöcity

14Nov10

I går var jag inne i Malmö med Rei & co på en runda gatufoto. Som vanligt blev det nästan inga riktiga gatufoto, det blev mer bilder åt cityscape och detalj hållet om vi nu måste stoppa in bilderna i ett fack. Jag var lite slö i starten men jag ser egentligen ingen mening med att fylla minneskortet med bilder på folks som mest tycks vara på väg från punkt A till B.

Staty eller?

Staty eller?

Lilla Torg.

Lilla Torg.

På Lilla Torg.

På Lilla Torg.

Café ?

Café ?

Nu har jag fyllt upp min bildkvot för detta inlägget och jag har slut på vettiga ord för tillfället, så jag kan avrunda och tacka alla som var med för en trevlig lördag.

//Fredrik



No Responses Yet to “Avslaget i Malmöcity”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

