En golfrunda?

23Dec10

Jag skrev tidigare om alla mina bilder i från i går och nämnde att jag passade på att ta en golfrunda. Okej inge golfrunda utan en runda på golfbanan ligger närmare sanningen. Det var faktiskt väldigt få som spelade golf i går, jag förstår inte varför. Lite snö hindrar inte mig från att fotografera, så varför skulle lite snö hindra golfare från att spela golf?

Mitt ute på golfbanan.

Mitt ute på golfbanan.

Snöklätt.

Snöklätt.

Damen.

Damen.

Hål nummer ?

Hål nummer ?

Bäcken.

Bäcken.

Jag passade på att fotografera lite hästar också, men även det får bli ett annat blogginlägg, eller så kommer det ett bildspel med en massa bilder. Vi får se, men det finns i alla fall en hästbild i N&S.

//Fredrik



No Responses Yet to “En golfrunda?”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

