Sepia.

06Mar11

Jag har fastnat för det där med sepia färgade bilder, jag vet inte riktigt varför. Kanske beror det på att de är lite varmare och gladare än traditionella svart&vita bilder. Eller så är det något med det tidlösa i mina val av motiv som gör att det passar med sepia.

I dag.

I dag.

Denna bilden tog jag i Alnarpsparken i dag. Jag börjar få en stor laddning bilder som är sepiatonade nu, så jag kanske skulle göra en lite trevlig online utställning med bilderna? Vi får se.

//Fredrik



No Responses Yet to “Sepia.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

