I dag gick det inte så bra.

11Apr11

Jag hade några bilder på näthinnan som jag tänkte mig testa i Alnarpsparken i kväll. Men det gick inte som jag ville, naturen var inte på min sida i kväll. Är man ute så är man ute och då kan man lika väl göra det bästa av situationen och ta någon annan bild.

!En kotte i Alnarpsparken.

!En kotte i Alnarpsparken.

Jag är säker på att jag tidigare har tagit en mer eller mindre exakt likadan bild på exakt samma kotte tidigare. Personen som först hittar inlägget vinner ära och berömmelse.

PS: Förlåt för geekhumorn

//Fredrik



No Responses Yet to “I dag gick det inte så bra.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

