Bara en bit mat.

06Aug11

I dag behövde jag äta (det brukar jag jag behöva) så jag lurade med en god vän till Helsingborg för att äta lite indiskmat. Resan började givetvis i Malmö med att jag ensam gick en liten runda och tog lite bilder, därefter började det stora äventyret med att vi skulle träffas i vagnen längst fram på tåget… Vi var inte helt överrens om vad som var främst i tåget, men tillslut löste det sig ändå.

Stortorget, Malmö

Stortorget, Malmö

En av många byggarbetsplatser i Malmö.

En av många byggarbetsplatser i Malmö.

I väntan...

I väntan...

Kronborg.

Kronborg.

Hobbit håla?

Hobbit håla?

Lite tidigare och liknande inlägg från förr i tiden.

Helsingborg genom vidvinkel.
Kärnan i Helsingborg.
En öl.
En smuk dansk pige.

//Fredrik



No Responses Yet to “Bara en bit mat.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

