Porträtt

14Aug11
Spontan porträtt.

Spontan porträtt.

Jag passade på att ta lite spontana porträtt bilder på min syster när jag var på besök, det blev ganska mycket bilder och många riktigt bra bilder så det var svårt att välja vilken bild som skulle publiceras.

//Fredrik



2 Responses to “Porträtt”

  1. 1 Janne

    Det är lätt att ta bra porträtt på vackra människor !!
    Storartad bild ! Grattis, kompis!

  2. 2 Kristian Rumberg

    Fint. Hon är ganska lik min kollega får jag säga🙂


Leave a Reply

