Malmöfestivalen 2011 (på mitt vis)

25Aug11

I dag var jag inne på den beryktade Malmöfestivalen, jag började med att äta på Burgerking innan jag fortsatte runt för att dokumentera spektaklet på mitt vis. Åker man in till festivalen och börjar med att äta på BK så står nog inte allt rätt till, försöker man dessutom gatufotografera med stativ i folkvimelet så är det är dags att söka hjälp? Eftersom jag har brutit mot alla förnuftiga regler så kanske inte mina festivalbilder är vad man förväntar sig.

Konsert på Stortorget (på mitt vis).

Konsert på Stortorget (på mitt vis).

Väskköp.

Väskköp.

Gatuartist.

Gatuartist.

//Fredrik



2 Responses to “Malmöfestivalen 2011 (på mitt vis)”

  1. 1 Ian

    BIIIIIIIIIIIIIIIIg work!!!

  2. 2 Ian

    Especially last photo !!


Leave a Reply

