Bilsemester.

31Jul12

Jag har just kommit hem från en runda till marinmuséet i Karlskrona. Jag kan verkligen rekommendera en tripp dit då det finns massor av spännande föremål att titta på. Jag låter en bild summera dagens resa.

Glad att jag inte cyklar ;)

Glad att jag inte cyklar😉

Så illa var det dock inte, men vi råkade ut för ett jäkla skyfall på vägen upp, mer bilder kommer i blogginlägg under de kommande dagarna.

//Fredrik



No Responses Yet to “Bilsemester.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

