Malmöfestivalen, lite vidare perspektiv.

23Aug12
Cykelköket kokar Bianchi.

Cykelköket kokar Bianchi.

Jag är ingen stor vän av Malmöfestivalen, men i dag var jag tvungen att ta mig in till stan och testa kameran. Som vanligt så använde jag mitt 17-40 objektiv, som nu mera verkligen är 17-40. Problemet nu är att 17-40 är lite i vidaste laget, speciellt i en folksamling som på festivalen. Jag får börja se mig om efter något mer passande objektiv så fort jag sålt av lite andra gamla linser.

Gatukonstnär.

Gatukonstnär.

Mat.

Mat.

Medan det regnar...

Medan det regnar…

//Fredrik



No Responses Yet to “Malmöfestivalen, lite vidare perspektiv.”

  1. Leave a Comment

Leave a Reply

