En vårdag i Alnarp

03Apr16

IMG_1024I dag fick det bli en kort fotorunda i Alnarpsparken, det var längesen jag fotograferade och än mer länge sen jag bloggade. Jag lovar inget om att blogga frekvent igen utan lägger upp något när jag har något vetting att dela med mig av.

IMG_1053
Ni får nöja er med tre bilder i dag, jag har en 4:e på gång men den får vänta. Bilden på visippan fick jag kämpa för att få önskat resultat med. Lite bättre solljus och bilden kanske hade blivit bättre, jag får helt enkelt testa en annan dag.

IMG_1061

//Fredrik



One Response to “En vårdag i Alnarp”

  1. Here’s a new “Creativity Upgrade” brainwave enhancement video that we thought you might enjoy, considering this blog is about creativity: Click http://pepij.nl/justgoo100645


Leave a Reply

