Ironin i det hela.

19Dec10

Den 20 december 2009 skrev jag ett blogginlägg med titeln “Alnarp, så som ni sällan får se det“, bilderna jag tog då skulle lika bra kunna vara tagna i dag. Alnarpsparken (och hela övriga skåne) ligger begravt under 15cm snö, med andra ord så är det helt underbart. I dag var jag egentligen ute för att jobba på ett top hemligt projekt, men jag tog några ni kan få se redan i dag.

Parken.

Parken.

Slottet.

Slottet.

Julgranen.

Julgranen.

Gångbana.

Gångbana.

Japp i dag blev det bara svart&vita landskapsbilder, jag har börjat snöa in på sådana nu under vintern.

//Fredrik



One Response to “Ironin i det hela.”


  1. 1 En vinterdag. « North and South Photoblog

Leave a Reply

